SOOYOUNG

SOOYOUNG

SOOYOUNG 1ST & Official Persian Fanclub
SOOYOUNG

SOOYOUNG

SOOYOUNG 1ST & Official Persian Fanclub

Sooyoung Wind Flower OST




امروز براتون اهنگ خیلی قشنگ سویانگ رو گذاشتم که برای سریال روزهای بهاری من خونده بود
برای دانلود و ترجمه این اهنگ زیبا برید ادامه

 
download wind flower

download(inst)wind flower

ترجمه:

تو مثل یه آدم مهربون هستی

کسی که همیشه میخنده حتی وقتی دردی داره

آیا تا به حال ازت به خاطر بودن در کنار من تشکر کردم؟

خیلی خوشحال بودم که این تو بودی (که در کنارم بودی)

مثل گلبرگ گل که در باد دمیده میشه

مثل غروب آفتاب که آسمانو رنگی میکنه

حتی اگه من رفتم ناراحت نباش

چون عشق ما با شادی پر شد

الآن برای من لبخند بزن

عشق من، عزیز من، به من نگاه کن

زمان های ما فقط کمی متفاوت هستن

بنابراین این فقط یه خداحافظی موقته

مثل گلبرگ گل که در باد دمیده میشه

مثل غروب آفتاب که آسمانو رنگی میکنه

حتی اگه من رفتم ناراحت نباش

چون عشق ما با شادی پر شد

یک نفر که فقط وقت زیادی داد، احساسات زیادی داد

عشقی که تو به من نشون دادی

عشقی که من براش سپاس گزارم، یه عشق گرم

من تاابد به خاطر خواهم آورد

لطفا گریه نکن

برای من خوشحال باش

دوستت دارم

منبع ترجمه:soneha5.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
maryam.sone.ts شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 15:47 http://green-sone.blogsky.com

اهنگشو دانلود کردم حرف نداشت خیلی ازت ممنونم

خواهش میشه عزیزم

mahnaz جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 14:37

خیلی آهنگه قشنگی بود

بله عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد